Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Fri Fragt med Budbee
2-3 hverdags levering
Ægte varer & Tilfreds kundegaranti
Vejl. udsalgspris: 666,67 DKK
Vores pris: 626 DKK
Vanilla Mint Tonka Bean Apple Lemon Ambroxan Cedar Geranium Vetiver Oakmoss
Versace lancerer en ny duft til mænd ? Eros inspireret af og dybt forbundet med græsk mytologi. Formålet med denne udgave er at løfte sløret for og løslade uhæmmet lidenskab og at fremhæve ønske. Duften er opkaldt efter græske Gud for kærlighed og søn af gudinde Afrodite ? Eros. Inspiration af antikke Grækenland har varet siden tidspunktet for Gianni Versace rejst sin mode imperium og tog gudinde Medusa som symbol på at mærke at pryde mange produkter af huset, blandt dem også de nye flacon af mænds duft Eros.
Den nye parfume Eros er først i de sidste fem år til at blive lanceret og rettet mod mænd. Donatella Versace ønske var at passe duften ind i konceptet for Versace mærke og at skildre stil og betydningen af langvarig design, kvalitet og popularitet. "Eros er virkelig DNA af Versace hus" - forklarer Donatella. "Vi har en græsk motiv, hvilket gør os tænke på antikkens Grækenland, oldsager og mytologi, mens turkis farve repræsenterer Middelhavet. Der er Versace!"
Eros var lavet af Aurelien Guichard af Givaudan og det blev annonceret som friske, træagtige og lidt orientalske. Duften omfatter mynte olie kombineret med grønt æble og italienske citron. Varme leveres af tonka blandet med venezuelanske ambroxan og geranium blomster giver en fougere twist til duften på denne måde.
Flacon af den nye duft til mænd Eros er lavet af turkis farve glas med hovedet af Medusa på kroppen af flasken og på sin top. Duften er tilgængelig som 50 og 100 ml EDT, sammen med ledsager parfumeret kropsplejeprodukter. Ansigt af reklamekampagnen er Brian Shimansky, mens fotografer er Mert & Marcus. Donatella ønskede en mand-gladiator for den nye kampagne, som kæmper for hvad han vil, kæmper for sine mål. "Dette er en duft til en mand, der er sin egen herre. Han er en helt: en mand, der forsvarer deres ideer og mål. "-udtalte Donatella Versace. Duften vil premiere på TFWA 2012 i Cannes.