Tilføj varer til 500 DKK for at få gratis frakt
Din kurv er tom!
Tilføj varer til 500 DKK for at få gratis frakt
Din kurv er tom!
L'Oréal Paris er en velkendt skønheds virksomhed, der kombinerer den nyeste teknologi med den bedste kvalitet for at give sine kunder det ultimative inden for luksus. L'Oréal Paris er et globalt skønheds mærke med mange internationalt anerkendte produkter. L'Oréal Paris har underskrift-mottoet "fordi du er det værd", og kunderne føler direkte, når de tænker på l'oréal Paris, at de fortjener at hengive sig til l'oréal Paris produkter.
Mottoet "fordi du er det værd" er en legendarisk sætning, der er blevet efterfulgt af l'oréal Paris reklamekampagner siden starten af l'oréal Paris. Dette motto repræsenterer essensen af L'Oréal Paris som et skønheds mærke og deres søgen efter at hjælpe enhver kvinde til at omfavne sin unikke skønhed og se sin egen værdi.
L'Oréal Paris er verdens største skønheds brand, og de afsætter meget til teknologi, forskning og innovation med henblik på at præsentere revolutionerende skønhedsprodukter for mænd, kvinder og børn i alle aldre og etniske grupper.
L'Oréal Paris fokuserer på fire hovedkategorier af skønhedsprodukter; Color behandlinger for hår, kosmetik, hår pleje og hudpleje. De kendte mærker af hår farvning såsom Superior Preference ® og Excellence og Couleur experte ® er L'Oréal Paris brands. L'Oréal Paris har også mærkerne EverPure, EverStrong, EverSleek, EverCreme og EverStyle, som er styling-produkter. Med hensyn til hudpleje er de berømte mærker Revitalift ®, Ungdom kode, alder Perfect ®, mænds ekspert og sublime Sun også L'Oréal Paris mærker. Med hensyn til kosmetik, har L'Oréal Paris, blandt andre, kendte mærker som l'oréal Paris Cosmetics, Color Riche ®, true match ™, Studio Secrets ™, voluminøse ®, Double extend ® og teleskopisk ®.
L'Oréal Paris er oprindeligt et fransk selskab. Det er verdens største kosmetik virksomhed. Historien begynder i 1909, da Eugène Paul Louis Schueller, en fransk kemiker, udviklede en hårfarve kaldet Auréale. Hr. Schueller udviklede og producerede sine egne produkter, som han derefter solgte til frisører og frisørsaloner i Paris. I 1919 registrerede Mr. Schueller hans virksomhed og virksomhedens fokus var på forskning og innovation inden for skønhedsprodukter. Det var dette selskab, der så ville være L'Oréal Paris.
I 1920 var der ansat tre kemikere, og i år 1950 var virksomheden vokset betydeligt til over 100 medarbejdere. I 1984 havde virksomheden 1 000 medarbejdere, og i dag er der over 20 000 i samarbejde med L'Oréal Paris.
L'Oréal Paris fik sin start, når det kommer til hårfarver, men temmelig snart selskabet voksede til også at hengive sig til andre skønhedsprodukter. I dag L'Oréal Paris har over 500 mærker og tusindvis af individuelle produkter i alle segmenter af skønhed industrien såsom hårfarve, hårpleje, hårpermanent, Hairstyling, Kropspleje, hudpleje, makeup, kosmetik og dufte. L'Oréal Paris ' produkter distribueres gennem alt fra frisørsaloner til indkøbscentre og apoteker.
I årenes løb L'Oréal Paris har foretaget flere opkøb af andre virksomheder til at udvide sine fokusområder og til at vokse. Det kan nævnes, at i 2006, købte L'Oréal Paris The Body Shop.
L'Oréal Paris har seks forsknings-og udviklingscentre i hele verden; To i Frankrig, en i USA, en i Japan, en i Kina og en i Indien. I disse forsknings-og udviklingscentre l'oréal Paris har opnået en masse, blandt andet har de skabt den episke, som er en rekonstrueret Skin model, som l'oréal Paris kan teste sine produkter på, fordi de er imod dyreforsøg. Epos kan også produceres i flere forskellige typer samt farver, som gør det virkelig ligner normal hud og afprøvning af L'Oréal Paris produkter bliver bedre og mere pålidelige resultater. L'Oréal Paris dedikerer sig også til 3D-print af menneskelig hud og samarbejder med bioprint firmaet Organovo.
"fordi du er det værd", "fordi jeg er det værd". Disse ord har vist sig at være tidløse, og de er blevet til L'Oréal Paris står for. Mottoet blev formuleret i 1973, da det var tider med social revolution og feminisme. Det var den unge kvinde Ilon Specht, der, da hun var kun 23 år gammel, formuleret denne signaturfras. Budskabet var, at det skulle være om kvindens selvværd, hendes valg og hendes stil.
Over tid, "fordi jeg er det værd" er blevet en social konstruktion, fordi 80% af alle kvinder kender og reagerer positivt på denne velkendte sætning. Denne sætning virkelig har en stærk følelse, og hvad der gør det virkelig smukt er, at det gennemsyrer hvert skridt L'Oréal Paris tager, når det kommer til filantropi, sine produkter og deres fejring af kvinder over hele verden.