Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Når Get Dermalogica produkter anvendes på din hud, du omdefinere din huds sundhedstilstand i alt. Dermalogica er et meget populært mærke blandt både professionelle brugere og forbrugere over hele verden.
Dermalogica startede i 1986 og i dag er der omkring 100 000 kosmetologer over hele verden arbejder med get Dermalogica produkter. Dermalogica er tilgængelig i over 80 lande og har indtil år 2017 modtaget 324 Awards
Selv om historien om Get Dermalogica begynder i 1986, var vigtige begivenheder, der allerede forekommer i hudpleje industrien. Ændringen i branchen begyndte i år 1983 i Los Angeles, da Jane Wurwand, en britisk æstetiker, der ikke var så bevandret i den amerikanske "æstetiske" industri, indså, at træning for hud-og kropsbehandlinger praktisk ikke eksisterede i USA. Jane Wurwand havde både solid og omfattende uddannelse og alvorlig praktisk viden om hudpleje, mens de studerende i USA blev godkendt, selv om de ikke havde nok viden. Desuden blev de heller ikke respekteret i industrien.
Jane Wurwand følte, at hun ønskede at foretage ændringer og derfor startede en uddannelse i Marina del Rey, California, med navnet "The International dermal Institute (Idi)", som oversat bliver "det internationale dermal Institute". Hun opfordrede autoriserede kosmetologer til at komme i gang med yderligere undersøgelser (såsom forskningsundersøgelser og lignende) for at gøre Hudvårdsterapeuterna mere attraktiv på arbejdsmarkedet. I dag, Idi betragtes som den internationale "guld standard" for hud og kropspleje videreuddannelse. Idi er nu tilgængelig på 37 steder i hele verden.
Mens Jane Wurwand uddannet hudvårdsterapeuter på Idi, indså hun, at der ikke var noget hudpleje produkt, der appellerede til hende ordentligt. Den eksisterende hudpleje produktion fokuseret på "skønhed" i stedet for "sundhed". Da hudens sundhedstilstand var et spørgsmål om hjerte for Jane Wurwand, besluttede hun at udvikle sit eget hudpleje mærke. Således Dermalogica blev startet i 1986. Målet var at skabe hudplejeprodukter, der ikke indeholder skadelige stoffer (såsom lanolin, SD-alkohol, mineralolier, kunstige farver og kunstige dufte), der kan forårsage irritation af huden. Sådanne naturlige hudplejeprodukter ville forbedre hudens sundhed betydeligt. Få Dermalogica produkter vil give dig reelle resultater og forbedre din huds sundhed. Fordi produkterne er helt naturlige, de ikke producerer hudorme (produkterne er ikke-komedogena).
Get Dermalogica vision er ikke at knytte sine produkter med ord som "smuk", "forkælet" eller "luksuriøs". Få Dermalogica mål er at lade din hud tage sin sundhed til nye niveauer ved hjælp af Get Dermalogica produkter. Selv Dermalogica produkter ' emballage er ikke frække eller virkelig farverige, kan du være sikker på, at ingredienserne i Get Dermalogica hudplejeprodukter arbejde, og at din hud vil takke dig. Dermalogica Dare lover dette, fordi det udfører hudpleje behandlinger med få Dermalogica produkter hver dag rundt om i verden, og de ved, at behandlingerne giver positive resultater.
Når det kommer til social ansvarlighed og engagement, Dermalogica i 1999 grundlagde en fond (den Dermalogica Foundation), hvis mål er at investere i EU-organisationer, der arbejder for at forbedre livet for kvinder og børn. 2011 grundlagde Dermalogicia fondens finansielle uafhængighed gennem iværksætteri ("FITE"), hvis vision er at yde lån til kvindelige iværksættere i udviklingslandene, så de kan drive deres virksomheder. Siden 2011 har FITE hjulpet over 36 000 kvinder i 68 lande.
Få Dermalogica produkter er udviklet og fremstillet i det sydlige Californien, USA. Ved at gøre produktionssteder tæt på at få Dermalogica hovedkvarter, kan Dermalogica sikre og kontrollere, at produkterne er af fremragende kvalitet og samtidig støtte den lokale økonomi.
Når det kommer til resultaterne af behandling med få Dermalogica produkter, mange mennesker se, at huden er forbedret, selv efter første brug. De fleste mennesker siger, at de føler sig direkte, at huden føles anderledes i, at det føles ren, glat, fugtet og sundt. Dem, hvis hud har mere langsigtede behov for behandling (såsom behandling for hudens aldring, akne eller hyperpigmentering forårsaget af hormonelle udsving eller solskader) kan naturligvis ikke se resultater straks, men også de siger, at huden "føles" Bedre.
De langsigtede fordele ved at bruge Get Dermalogica produkter er, at huden bliver mere sund. Få Dermalogica produkter indeholder ingredienser, der hjælper med at holde huden på sit optimale niveau, når det kommer til sundhed og ikke kun give kosmetiske og æstetiske resultater. Selvfølgelig er det så, at en sund hud ser bedre også, hvorfor du får æstetiske resultater "på køb", når du bruger Get Dermalogica produkter.
Dermalogica har følgende 7 produktlinjer.
Få Dermalogica produkter er ikke testet på dyr. Ingredienserne i produkterne omfatter heller ikke komponenter, der stammer fra dyr. Dermalogica er imod dyreforsøg, har aldrig og vil aldrig foretage dyreforsøg i produktionen af sine produkter.