Fri Fragt med Budbee

 

2-3 hverdags levering

 

Ægte varer & Tilfreds kundegaranti

Ofte Stillede Spørgsmål & Kontakt

Chat med os nedenfor! Vi svarer hele døgnet

Hej! Hvordan kan jeg hjælpe dig i dag? Skriv dit ordrenummer og din e-mailadresse, hvis du har brug for hjælp til din ordre. Jeg har brug for begge dele af sikkerhedsmæssige årsager. 🙂
p.s. Genindlæs ikke siden, hvis mine svar er forsinkede, hvis du genindlæser eller forlader siden, forsvinder chatbeskederne.

?


Lav ændringer til din ordre her

Ændre mobilnummer / Ændre adresse / Annuller ordren

Indtast ordrenummer og postnummer nedenfor. Klik på Ændre-knappen, og du kommer til en side, hvor du selv kan foretage disse ændringer.



 

Ofte Stillede Spørgsmål & Kontakt

Problem/spørgsmål: Jeg kan ikke logge ind

Klik venligst her og det burde virke bagefter. Ellers prøv at ændre din adgangskode.

 

SPØRGSMÅL: Hvordan sporer jeg min ordre/levering?

  • Gennem sporingslinket, som vi sender med forsendelsesbekræftelsen til din e-mail, når vi sender din ordre.

 

SPØRGSMÅL: Hvor er min ordre?

  • Det mest almindelige er, at ordren faktisk er ankommet til din agent/servicested, men at du ikke har modtaget beskeden fra PostNord/DHL. Du skulle have modtaget et sporingsnummer via e-mail fra os (måske endda direkte fra fragtfirmaet). 
  • Er du sikker på, at vi har sendt din ordre? Hvis et eller flere produkter ikke var på lager, venter vi nogle gange med at sende til alt er på lager. Disse oplysninger skal gives på bestillingstidspunktet.
  • Vi har sendt den, men der er opstået en usædvanlig lang forsinkelse hos PostNord/DHL.
  • Det er helt forsvundet i leveringen. Det sker omkring 1 ud af 500 gange, og det er aldrig sjovt, når det sker. Du behøver ikke lide, men vi vil enten erstatte din betaling eller sende ordren igen. Hvis du ikke har modtaget din ordre 3-4 uger efter, at vi har afsendt den, bedes du kontakte os, så ordner vi det.

 

SPØRGSMÅL: Har du afsendt min ordre? Hvornår vil min ordre blive afsendt?

Du modtager en e-mail og nogle gange også en SMS, når vi sender din ordre. Hvis du ikke har modtaget nogen af ​​disse, har vi højst sandsynligt ikke sendt din ordre.
På hverdage arbejder vi hårdt på at sende din ordre inden for 24 timer efter afgivelsen, forudsat at alle produkter i din ordre er på lager.
Hvis du har forudbestilte produkter, der ikke er på lager, sender vi normalt først ordren, når alt er på lager.

 

SPØRGSMÅL: Jeg har annulleret min ordre, som ikke er afsendt endnu. Kan jeg annullere det?

Ja, det kan du så længe vi ikke har pakket eller sendt din ordre. Der er et link i din ordrebekræftelse til en side, hvor du kan annullere din ordre. Alternativt kan du kontakte os, men for at sikre, at din ordre kan annulleres i tide, er det mere sikkert at annullere ordren selv via dit link.

 

SPØRGSMÅL: Er de produkter, du sælger, ægte / originale?

Vi sælger kun ægte produkter, der er licenseret til det europæiske marked.

 

SPØRGSMÅL: Hvorfor kan du sælge NeoStrata online, når kun hudlæger må sælge NeoStrata? Er det ægte NeoStrata?

SVAR: Det er ikke rigtigt, at NeoStrata kun kan sælges af hudlæger. Det er den svenske distributør af NeoStrata, der har valgt kun at sælge produkterne gennem hudlæger, men der er omkring 40 forskellige officielle distributører af NeoStrata i Europa.

Produkterne er klassificeret som kosmetik og ikke lægemidler, så der er ingen begrænsning, der forhindrer os i at sælge NeoStrata over internettet. I store dele af Europa sælges NeoStrata frit på internettet.

Takket være den frie handel mellem landene i EU kan vi købe NeoStrata fra andre distributører end den svenske og sælge videre over internettet. Det vi laver er derfor helt tilladt og produkterne er naturligvis ægte.

 

SPØRGSMÅL: Pumpen virker ikke på hudcremen/parfumen. Hvad skal jeg gøre?

SVAR: Hvis vi er heldige, har dit produkt kun en lille fejl ved pumpen, som du selv kan ordne. Følg disse instruktioner og se, om det virker.

Parfumeri:

  1. Hold en finger mod sprøjtehullet, hvor parfumen kommer ud.
  2. Mens du holder fingeren mod sprøjtehullet, skal du trykke på pumpen 15 gange.
  3. Fjern fingeren fra sprøjtehullet og tryk på pumpen 15 gange igen.
  4. Vent 10 minutter og test om pumpen fungerer som normalt.

Hudcremer:

De fleste hudcremer suges ikke op gennem en slange som parfumer, men gennem et "vakuumtryk". Du gør ofte situationen værre, hvis du skruer flasken af ​​for at se, om der er nogen slange der.
1. Tryk rigtig mange gange på pumpen. Det er ikke usædvanligt, at 50-100 tryk kan være påkrævet. Efter mange tryk begynder den at virke igen.

Hvis ovenstående instruktioner ikke virker, bedes du kontakte os, hvis du ønsker at gøre krav på produktet.

 

SPØRGSMÅL: Parfumen holder ikke så længe som den burde, hvad er der galt?

SVAR: Vi får fra tid til anden klager over parfumer om, at de ikke holder længe. Når vi først modtager retur, viser det sig som regel at parfumen holder præcis så længe som den skal, vi lugter duften flere timer længere end kunden sagde.

Hvis du ikke lugter parfumen, så længe du tror, ​​du burde, kan det skyldes en af ​​følgende årsager.

  1. Du vænner dig selv hurtigt til duften. Sådan er det med alle dufte, bliver man udsat for dem i længere tid, holder man op med at lugte dem. Spørg en ven, et familiemedlem eller en arbejdskollega efter et par timer, hvad de synes om duften? Det meste af tiden vil de gøre det selv når du ikke gør det (selvfølgelig ikke så stærkt som lige efter du har sprayet duften på). Lad være med at påpege, at du selv synes, der er noget galt, eller at du ikke lugter duften, så påvirker du personens dømmekraft.
  2. Er du forkølet, influenza eller coronavirus covid-19? Dette forringer din lugtesans.
  3. Måske har du købt en eau de toilette (edT) version af en parfume, som du tidligere havde en eau de parfum (edP) af? edT holder ikke så længe. edC holder endnu kortere tid.
  4. Duften er blevet omformuleret af producenten.
  5. Endelig det mest usædvanlige scenario, at det er gammelt. Du kan selv finde ud af om parfumen er gammel ved at tjekke batchkoden. Se nedenfor, hvordan du selv kan tjekke dette. En parfume skal holde i mindst 5 år efter fremstillingen. Mange producenter lover 7 års holdbarhed. Hvis den er gammel, er det en gyldig grund til at klage, og du er velkommen til at kontakte os for at klage over duften.

 

SPØRGSMÅL: Hvordan kontrollerer jeg holdbarheden af ​​en duft?

SVAR: Der er flere hjemmesider, hvor du kan tjekke dette ved at indtaste produktets batchkode. For eksempel. på http://www.checkfresh.com/.

Forveksle ikke batchkoden med stregkoden (EAN-kode) eller andre koder. Batchkoden er normalt en 4-6 tegn lang kode bestående af tal og/eller bogstaver. Du finder normalt koden i bunden af ​​pakken (nogle gange på en anden side), og det er som regel koden, der er sværest at se.

Du kan også genkende batchkoden, hvis du mener, at den ikke er en del af pakkens "design" fra pakkens fremstilling. Uden det stemples eller presses efter parfumeflasken er lagt i pakken.


Kontakt os via e-mail

Tal først med os via chat, hvis vi ikke kan hjælpe dig på den måde får du vores e-mailadresse.

Vi gør vores bedste for at svare på e-mails inden for 24 timer på hverdage. (I julen og store helligdage vil vores svartider derfor være lidt længere i forhold til normale weekender)..