Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Fri Fragt med Budbee
2-3 hverdags levering
Ægte varer & Tilfreds kundegaranti
Hazelnut Dark Chocolate Leather Coffee Cedar Bergamot Myrtle
Valentino og Puig lancerer en ny duft til mænd til huset af Valentino, og det er blevet fremmet for nylig i solrige Venedig. Idéen var at skabe en duft, der ville blive en klassiker i fremtiden, der tager sigte på mænd, der kæmper for klassikere og kan lide afslappet stil. De vælge top kvalitet for sig selv ? som bebudet af brandet. Valentino Uomo er tæt forbundet med tøjkollektion Valentino, så Rom var et glimrende valg for reklame kampagne for den nye parfume.
Perfumer Olivier Polge har underskrevet den nye skabelse for Valentino og lavet det med en traditionel pyramide koncept (top, hjerte, base), hvor woody noter i basen er særligt fremhævet i denne udgave. Sammensætning åbner med bergamot og myrtle, efterfulgt i hjertet af ristet kaffe kombineret med gianduia fløde, på en rig base lavet af cedertræ og dyrebare læder.
Valentino Uomo ankommer på markedet i begyndelsen af 2014 i Europa, Rusland og Mellemøsten, mens i 2015 vil det være tilgængelige i Asien, Latinamerika og Nordamerika. Reklame ansigt af Valentino Uomo er franske skuespiller Louis Garrelm, video reklame er instrueret af Johan Renck, mens billeder er taget af David Sims.