Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Fri Fragt med Budbee
2-3 hverdags levering
Ægte varer & Tilfreds kundegaranti
Vejl. udsalgspris: 396,67 DKK
Vores pris: 279,33 DKK
Toffee Patchouli Pear Orchid Mandarin Orange Green Notes
Den mest populære mærke af luksus sko og modetilbehør, Jimmy Choo, lancerer sin første duft, ganske enkelt hedder Jimmy Choo.
Jimmy Choo duft, beskrives som "feminine men stærke, med en masse sanselighed til det", blev udviklet i samarbejde med Inter Parfums og den berømte perfumer fra IFF Olivier Polge. Den forførende sammensætning er en moderne chypre frugtagtig, med grøn top noter, tiger orkidé, søde toffee karamel og indonesiske patchouli.
Emballagen og tekstureret glasflaske er designet af Mellon selv. Hun blev inspireret af Murano-glas og lagt så meget vægt på udseende, så at det ville være ønskværdigt og hensigtsmæssigt for dit natbord. Mellon er også ansigt af kampagnen skudt med fotografer Inez van Lamsweerde og Vinoodh Matadin.
Jimmy Choo blev lanceret i februar 2011 som 40 og 100 ml Eau de Parfum, bodylotion og shower gel.