Fri Fragt med Budbee

 

3-5 hverdags levering

 

Ægte varer & Tilfreds kundegaranti

Købevilkår

Købe

For at bestille hos os skal du være myndig eller have en værges tilladelse.

En købsaftale indgås, når du har gennemført en ordre, og vi har sendt dig en ordrebekræftelse, faktura eller kvittering. Hvis vi ikke har sendt nogen af ​​disse, betragtes leveringsbekræftelsen som accept.

Ordreoversigten, der sendes automatisk af os, når du gennemfører en ordre, er ikke en accept.

Dine forpligtelser

Det er dit ansvar at oplyse korrekt adresse og kontaktoplysninger såsom e-mailadresse og mobilnummer. Vi har afsluttet vores del af kontrakten, når vi har sendt ordren til den adresse, du har angivet ved hjælp af dine angivne kontaktoplysninger.

  • Hvis du har indtastet den forkerte adresse, og ordren ikke når frem til dig eller returneres til os, er det dit tab.
  • Hvis du har indtastet det forkerte mobilnummer, så en anden person er blevet underrettet via SMS og på en eller anden måde lykkedes med at hente din forsendelse, er det dit tab.

Vores rettigheder

I tilfælde af åbenlyse fejl (f.eks. forkert pris, trykfejl osv.) forbeholder vi os retten til efterfølgende at rette fejlen. For at det skal handle om en åbenlyst forkert pris, skal du enten:

  • Produktets EAN-kode stemmer ikke overens med produktets navn.
  • Varen blev solgt til en markant lavere pris sammenlignet med alle andre aktører på det svenske marked.
  • Varen er solgt til halvdelen eller mindre af vores almindelige pris, eller 70 % eller mere under vejledende pris.

Hvis du ikke er tilfreds med vores rettelse, har du naturligvis ret til at fortryde dit køb. Vi forbeholder os også retten til ikke at udføre en ordre i tilfælde, hvor produktet er udsolgt eller ved tekniske fejl.

Prisændringer for forudbestillinger

I tilfælde hvor du har afgivet en ordre på en af ​​vores ikke lagerførte varer, har vi altid ret til at annullere denne vare fra din ordre, hvis prisen på denne vare efterfølgende er steget hos vores leverandører.

Produktoverholdelse

Udseende

Når du bestiller et kosmetisk produkt (f.eks. hudpleje, hårpleje, make-up, dufte) eller hygiejneprodukt, indgår du en aftale om at købe et produkt med en bestemt EAN-kode i første omgang, og det angivne navn i det andet. placere. Produktbilledet er til illustrative formål, og produktets udseende i virkeligheden kan afvige fra billedet på hjemmesiden. At produktets udseende adskiller sig fra billedet er ikke en gyldig grund til at klage, medmindre forskellen er væsentlig.

Det er ikke ualmindeligt, at producenter redesigner deres produkter, og vi kan ikke altid holde hjemmesiden opdateret med det nyeste produktdesign. Det sker også, at produktbillederne er helt digitale repræsentationer af produkterne, dvs. ingen fotografier. Nogle gange kan vi vise et billede, der repræsenterer det samme produkt, men med en anden størrelse end den, der er angivet på produktnavnet, størrelsen angivet i produktnavnet er det, du køber.

Langt de fleste produkter har plombering, men der er dem, der ikke har, da netop det produkt altid leveres uden plombering fra vores leverandører. Hvis du har modtaget et produkt uden forsegling, bedes du kontakte vores kundeservice, så vil de hjælpe dig med sagen.

Dufte

Hvis en duft er anderledes end den, du har oplevet før, betyder det normalt ikke, at der er noget galt med duften. Parfumeproducenter omformulerer nogle af deres dufte fra tid til anden. Det skyldes bl.a at kemikalier brugt som duftstoffer regelmæssigt er forbudt på EU-plan. Det faktum, at en duft, du har købt, ikke lugter som før på grund af en omformulering, er ikke en gyldig grund til at klage.

Hvis lugten er blevet dårlig på grund af alder, er det altid en gyldig grund til at klage.

Priser

Vejledende priser refererer til de almindelige priser, som en forbruger normalt forventes at betale for produktet i en fysisk butik i Sverige. Oftest er disse priser fastsat af det respektive mærkes svenske bureau. Vejledende priser for de produktstørrelser, produkter eller mærker, der normalt ikke sælges i Sverige, er genberegnet fra butikspriser i sammenlignelige EU-lande, primært Danmark, England og Tyskland.

Betaling

Kort

Betaling kan foretages nemt og sikkert med betalingskort eller kreditkort direkte på SwedishFace. Hele SwedishFace inklusive indkøbskurv og kassen er krypteret over https med TLS/SSL. Virksomheden Stripe håndterer transaktionen og vores betalingsside er PCI certificeret. Betalinger med kort/stribe sker i euro.

PayPal

Betalinger med PayPal debiteres altid i SEK (svenske kroner), uanset hvilken valuta du ser i indkøbskurven / kassen. Din bank vil meget sandsynligt anvende et valutaomregningsgebyr i området omkring 1-5%, hvilket gør din pris 1-5% højere.

Levering

Vi produkter sendes fra Sverige. Vi tilstræber at afsende din ordre inden for 1 arbejdsdag. Den normale leveringstid er angivet ved kassen for hver forsendelsesmetode. Leveringstiden kan i sjældne tilfælde afvige fra normalt pga omstændigheder for den valgte speditør, som er uden for vores kontrol.

For varer, der ikke er på lager, er leveringstiden længere, og en omtrentlig leveringstid for disse produkter er angivet på produktsiden.

Ved den billigste fragtmulighed vælger vi hvilken speditør vi sender med, valget træffes afhængig af pakkens størrelse og vægt. De mindste og mindst værdifulde ordrer bliver leveret direkte til din postkasse med PostNord anbefalet post. Ved større ordrer vil du modtage en meddelelse om at afhente din ordre hos din PostNord eller DHL repræsentant. I dette tilfælde skal pakken afhentes inden for 7 dage for at forhindre, at den bliver returneret.

I de fleste tilfælde vil din forsendelse blive leveret til den agent efter eget valg, men i nogle tilfælde (f.eks. hvis agenten er fuld, kan pakken blive leveret til en anden agent i nærheden). Dette er uden for vores kontrol og er intet, som vi kan holdes ansvarlige for.

Fragtgebyret varierer afhængigt af den valgte forsendelsesmetode. Du kan se det gældende gebyr ved kassen.

Uafhentede forsendelser og forkerte adresser

For pakker, der returneres på grund af en af ​​nedenstående årsager, har vi ret til at opkræve op til 200 danske kroner inklusiv moms pr. ordre, afhængig af hvad vores faktiske fragtomkostning var.

  1. Forsendelser der ender på posthuset, men ikke afhentes inden for 14 dage og derfor returneres.
  2. På ordrer hvor forkert adresse er indtastet og forsendelsen derfor er returneret.

Told/moms ved levering uden for EU

Ved forsendelser til lande uden for EU, for eksempel Norge, kan eventuel told, moms og andre gebyrer tillægges forsendelsen. Skulle dette ske, så kontakt os, så dækker vi omkostningerne.

Modtagelse af forsendelse

Du forpligter dig til ved modtagelse af forsendelsen at kontrollere, at den ydre emballage fremstår ubeskadiget, og at forsendelsen ikke ser ud til at være blevet åbnet og genlukket under levering.

Hvis den ydre emballage er tydeligt beskadiget, og der er mistanke om, at varer indeni er blevet beskadiget heraf, eller hvis den ydre emballage ser ud til at være blevet åbnet og genlukket under leveringen, beder vi dig fotografere forsendelsen, inden den åbnes. Hvis du afhenter forsendelsen hos en agent, skal du anmelde skaden til agenten, og få forsendelsen vejet og vægten bevidnet af personalet hos agenten.

Hvis en vare har tydelige ydre skader, eller er fuldstændig ødelagt, skal du gemme produktet, produktets emballage og forsendelsesemballagen. Så kontakt os for at annoncere. Vi kan anmode om fotografier af produktet og emballagen og i nogle tilfælde returnering af alt, inklusive forsendelsesemballagen.

Hvis en parfumeflaske eller anden glasflaske er gået i stykker, ønsker vi fotografier af bunden af ​​parfumeflasken, der viser batchkoden og et fotografi af parfumens emballage, der viser batchkoden, samt et fotografi af den ydre emballage, der viser alle skader og et foto, hvor hele følgesedlen er tydeligt synlig.

Du kan ikke få erstatning, hvis du har smidt produktet eller den ydre emballage ud og heller ikke har taget billeder

Forsinket eller mistet levering

I sjældne tilfælde kan leveringstiden fra vi har sendt en ordre være lang, op til 4 uger. Sådanne forsinkelser er fuldstændig uden for vores kontrol, og vi kan ikke holdes ansvarlige for dem. I sjældne tilfælde kan pakker endda forsvinde helt sporløst.
Vores politik er at vente 4 uger, før vi kan betragte en forsendelse som tabt. Først efter 4 uger fra den dato, vi har sendt en ordre, kan vi foretage en refusion eller sende ordren igen.

Hvis du har indtastet en forkert adresse ved bestilling, og forsendelsen ikke når dig af denne grund, er vi hverken forpligtet til at refundere dig eller sende ordren igen.

Tilfælde, hvor en forsendelse er blevet forsinket af posthuset inden for rimelige grænser (og ikke er blevet bekræftet som tabt), er ikke en gyldig grund til at klage.

Aflysning

Du har ret til, i det omfang det er praktisk muligt uden større gener for os, at annullere en ordre, inden vi har afsendt den.

Hvis du annullerer, før vi har afsendt, vil vi gøre vores bedste for at forhindre det i at sende, men vi kan ikke give nogen garantier for, at vi kan eller vil. Vi hverken opkræver noget gebyr eller kræver nogen kompensation for en ordre, som du annullerer, før vi har afsendt.

Hvis du er uden for Sverige og ønsker at returnere en vare på grund af fortrydelse, er det dig, der skal sørge for og stå for returfragten af ​​produktet. Hvis du befinder dig i Sverige, kan vi arrangere en returfragtlabel, som du så er ansvarlig for. Hvis der er noget galt med produktet, der er årsagen til returneringen, står vi for returfragten.

 

Tilbagebetale

SwedishFace forpligter sig til at tilbagebetale det forudbetalte beløb inden for 20 hverdage fra den dag, du meddeler os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Vi refunderer ikke forsendelsesgebyrer.

I tilfælde af reklamation forpligter vi os til at refundere returfragtomkostningen inden for 20 hverdage fra den dag, vi modtog den reklamerede vare, såfremt vi kan konstatere, at der var en fejl med varen fra starten.
 

Allergi og allergiske reaktioner

Det er dit ansvar som kunde at holde styr på eventuelle allergier og følsomheder, du måtte have. Vi er ikke ansvarlige for personlige allergier som følge af indhold i produkter. Hvis du oplever allergiske symptomer på grund af et produkt, du har bestilt hos os, skal du kontakte vores kundeservicemail med billeder af reaktionen. Hvis vi kan vurdere, at reaktionen kommer fra det produkt, vi har bestilt, giver vi som standard 50% af pengene tilbage.

 

Leveringer til Grønland

Hvis du bestiller fra, eller ønsker at få din pakke leveret til Grønland, beder vi dig om ikke at bestille parfume. Dette skyldes, at vi ikke kan garantere, at de bliver godkendt til forsendelse med fly. Hvis en sådan ordre afvises, vil den blive sendt tilbage til os fra lufthavnen, og vi annullerer ordren og refunderer dig.

Parfumer på fly


Hvis du har bestilt parfume og ikke bor i nogen for følgende lande: Sverige, Danmark (ikke Grønland), Norge (ikke Svalbard) eller Finland, er der risiko for, at din ordre bliver nægtet levering. Dette skyldes, at parfumer ikke må sendes med fly. Hvis din pakke returneres til os af denne grund, annullerer vi din ordre og udsteder en fuld refusion.