Fri Fragt fra 500kr

 

2-3 hverdags levering

 

Ægte varer & Tilfreds kundegaranti

Købevilkår

Købe

For at bestille hos os skal du være myndig eller have en værges tilladelse.

En købsaftale indgås, når du har gennemført en ordre, og vi har sendt dig en ordrebekræftelse, faktura eller kvittering. Hvis vi ikke har sendt nogen af ​​disse, betragtes leveringsbekræftelsen som accept.

Ordreoversigten, der sendes automatisk af os, når du gennemfører en ordre, er ikke en accept.

Dine forpligtelser

Det er dit ansvar at oplyse korrekt adresse og kontaktoplysninger såsom e-mailadresse og mobilnummer. Vi har afsluttet vores del af kontrakten, når vi har sendt ordren til den adresse, du har angivet ved hjælp af dine angivne kontaktoplysninger.

  • Hvis du har indtastet den forkerte adresse, og ordren ikke når frem til dig eller returneres til os, er det dit tab.
  • Hvis du har indtastet det forkerte mobilnummer, så en anden person er blevet underrettet via SMS og på en eller anden måde lykkedes med at hente din forsendelse, er det dit tab.

Vores rettigheder

I tilfælde af åbenlyse fejl (f.eks. forkert pris, trykfejl osv.) forbeholder vi os retten til efterfølgende at rette fejlen. For at det skal handle om en åbenlyst forkert pris, skal du enten:

  • Produktets EAN-kode stemmer ikke overens med produktets navn.
  • Varen blev solgt til en markant lavere pris sammenlignet med alle andre aktører på det svenske marked.
  • Varen er solgt til halvdelen eller mindre af vores almindelige pris, eller 70 % eller mere under vejledende pris.

Hvis du ikke er tilfreds med vores rettelse, har du naturligvis ret til at fortryde dit køb. Vi forbeholder os også retten til ikke at udføre en ordre i tilfælde, hvor produktet er udsolgt eller ved tekniske fejl.

Prisændringer for forudbestillinger

I tilfælde hvor du har afgivet en ordre på en af vores ikke lagerførte varer, har vi altid ret til at annullere denne vare fra din ordre, hvis prisen på denne vare efterfølgende er steget hos vores leverandører.

Produktoverensstemmelse og tilfredshedsgaranti for kunder

Udseende

Når du bestiller et kosmetisk produkt (f.eks. hudpleje, hårpleje, makeup, dufte) eller et hygiejneprodukt, indgår du en aftale om at købe et produkt, først og fremmest baseret på det angivne navn og sekundært på en specifik EAN-kode. Produktbilledet tjener et illustrativt formål, og det fysiske produkts udseende kan afvige fra billedet vist på dermastore.se. Afvigelser i produktets udseende i forhold til billedet udgør ikke et gyldigt grundlag for reklamation, medmindre afvigelsen er væsentlig, og du har modtaget et produkt, der er fundamentalt forskelligt fra det bestilte.

Har du derimod tegnet forsikringen "Tilfredshedsgaranti PLUS+", sikrer du dig mod de omtalte afvigelser, og du får ret til at returnere varen og få fuld refusion, selvom produktets forsegling er brudt. Vi afholder i så fald også omkostningerne til returforsendelsen. Du skal stadigvæk returnere produktets emballage. Forsikringsomkostningen refunderes ikke.

Det er ikke usædvanligt, at producenter redesigner deres produktudvalg, og vi kan ikke altid garantere, at hjemmesiden er opdateret med det nyeste produktdesign.

Det sker også, at nogle af produktbillederne er rent digitale repræsentationer og ikke fotografier.

Indimellem kan der blive vist billeder af produktet i en anden størrelse end den, der er angivet i produktnavnet. Den størrelse, der er angivet i produktnavnet, er den, der vil blive leveret.

Langt de fleste produkter leveres med en forsegling, men der er nogle, som ikke gør, fordi de pågældende produkter altid leveres uden forsegling fra vores leverandører. Har du modtaget et produkt uden forsegling, opfordres du til at kontakte vores kundeservice for assistance i sagen.

Dufte

En duft, der er anderledes end det, du tidligere har oplevet, indikerer normalt ikke, at der er noget fejl ved produktet. Det forekommer, at parfumeproducenter lejlighedsvis reformulerer deres dufte, hvilket blandt andet kan skyldes regulering på EU-niveau, som forbyder bestemte kemikalier anvendt som duftstoffer. At en duft, du har købt, ikke længere afspejler tidligere oplevelser på grund af en reformulering, udgør ikke gyldig årsag til at gøre reklamation gældende.

Har du i stedet tegnet forsikringen ”Tilfredshedsgaranti PLUS+ PREMIUM”, er du beskyttet mod sådanne ændringer, og du har hermed mulighed for at returnere varen og modtage fuld refusion, selvom forseglingen er brudt. Du skal dog stadig returnere produktets emballage. Vi afholder omkostningerne til returforsendelse, men forsikringsprisen refunderes ikke.

En dufts forringelse som følge af alderen er altid en gyldig reklamationsårsag, undtagen i de særlige tilfælde, der er nævnt i det følgende afsnit.

Alder

Levering af et produkt, der tydeligt er forringet på grund af alderen, når der findes nyere eksemplarer, anses for at være et legitimt grundlag for reklamation.

Imidlertid er der undtagelser, hvor et produkts alder udgør en gyldig årsag for reklamation. Se nedenstående:

Enkelte produktlinjer, som vi sælger, kan have været ude af produktion i flere år, men kan stadig være til salg, hvis der eksisterer store lagre af varerne, og hvis de pågældende produkter stadig er populære og efterspørgslen fra forbrugerne fortsat er høj.

Ved at bestille et sådant produkt accepterer du at modtage et produkt, der kan være flere år gammelt. Du fraskriver dig dermed retten til at reklamere på grund af produktets alder. Sådanne varer markeres, når det er muligt, med "VINTAGE" i produktets navn, selvom vi ikke kan garantere en konsekvent mærkning. Som forbruger bærer du ansvaret for at holde dig informeret om, hvorvidt en produktlinje stadig produceres eller klassificeres som "vintage".

Har du imidlertid tegnet forsikringen ”Tilfredshedsgaranti PLUS+ PREMIUM”, er du omfattet af beskyttelse i sådanne tilfælde, hvilket giver dig ret til at returnere produktet og opnå fuld refusion, selv hvis forseglingen er brudt. Du skal fortsat returnere produktets emballage. I et sådant tilfælde dækker vi returforsendelsesomkostningerne, men betalingen for forsikringen tilbagebetales ikke.

Priser

Vejledende priser refererer til de almindelige priser, som en forbruger normalt forventes at betale for produktet i en fysisk butik i Sverige. Oftest er disse priser fastsat af det respektive mærkes svenske bureau. Vejledende priser for de produktstørrelser, produkter eller mærker, der normalt ikke sælges i Sverige, er genberegnet fra butikspriser i sammenlignelige EU-lande, primært Danmark, England og Tyskland.
Vores priser er styret af markedet og indkøbsprisen, det betyder, at vores priser nogle gange kan ændre sig fra dag til dag. Du har derfor ikke som kunde ret til at købe et produkt til en bestemt pris, som du har set på hjemmesiden på en anden dag, end da købet er foretaget, da priserne ændres løbende.

Betaling

Kort

Betaling kan foretages nemt og sikkert med betalingskort eller kreditkort direkte på SwedishFace. Hele SwedishFace inklusive indkøbskurv og kassen er krypteret over https med TLS/SSL. Virksomheden Stripe håndterer transaktionen og vores betalingsside er PCI certificeret. Betalinger med kort/stribe sker i euro.

PayPal

Betalinger med PayPal debiteres altid i SEK (svenske kroner), uanset hvilken valuta du ser i indkøbskurven / kassen. Din bank vil meget sandsynligt anvende et valutaomregningsgebyr i området omkring 1-5%, hvilket gør din pris 1-5% højere.

Levering

Vi produkter sendes fra Sverige. Vi tilstræber at afsende din ordre inden for 1 arbejdsdag. Den normale leveringstid er angivet ved kassen for hver forsendelsesmetode. Leveringstiden kan i sjældne tilfælde afvige fra normalt pga omstændigheder for den valgte speditør, som er uden for vores kontrol.

For varer, der ikke er på lager, er leveringstiden længere, og en omtrentlig leveringstid for disse produkter er angivet på produktsiden.

Ved den billigste fragtmulighed vælger vi hvilken speditør vi sender med, valget træffes afhængig af pakkens størrelse og vægt. De mindste og mindst værdifulde ordrer bliver leveret direkte til din postkasse med PostNord anbefalet post. Ved større ordrer vil du modtage en meddelelse om at afhente din ordre hos din PostNord eller DHL repræsentant. I dette tilfælde skal pakken afhentes inden for 7 dage for at forhindre, at den bliver returneret.

I de fleste tilfælde vil din forsendelse blive leveret til den agent efter eget valg, men i nogle tilfælde (f.eks. hvis agenten er fuld, kan pakken blive leveret til en anden agent i nærheden). Dette er uden for vores kontrol og er intet, som vi kan holdes ansvarlige for.

Fragtgebyret varierer afhængigt af den valgte forsendelsesmetode. Du kan se det gældende gebyr ved kassen.

Uafhentede forsendelser og forkerte adresser

For pakker, der returneres på grund af en af ​​nedenstående årsager, har vi ret til at opkræve op til 200 danske kroner inklusiv moms pr. ordre, afhængig af hvad vores faktiske fragtomkostning var.

  1. Forsendelser der ender på posthuset, men ikke afhentes inden for 14 dage og derfor returneres.
  2. På ordrer hvor forkert adresse er indtastet og forsendelsen derfor er returneret.

Den estimerede leveringstid for uhævede forsendelser/forsendelser med forkerte adresser er generelt meget længere end for andre returneringer og forsendelser, det er normalt en leveringstid på 2-5 uger.

Told/moms ved levering uden for EU

Ved forsendelser til lande uden for EU, for eksempel Norge, kan eventuel told, moms og andre gebyrer tillægges forsendelsen. Skulle dette ske, så kontakt os, så dækker vi omkostningerne.

Modtagelse af forsendelse

Du forpligter dig til ved modtagelse af forsendelsen at kontrollere, at den ydre emballage fremstår ubeskadiget, og at forsendelsen ikke ser ud til at være blevet åbnet og genlukket under levering.

Hvis den ydre emballage er tydeligt beskadiget, og der er mistanke om, at varer indeni er blevet beskadiget heraf, eller hvis den ydre emballage ser ud til at være blevet åbnet og genlukket under leveringen, beder vi dig fotografere forsendelsen, inden den åbnes. Hvis du afhenter forsendelsen hos en agent, skal du anmelde skaden til agenten, og få forsendelsen vejet og vægten bevidnet af personalet hos agenten.

Hvis en vare har tydelige ydre skader, eller er fuldstændig ødelagt, skal du gemme produktet, produktets emballage og forsendelsesemballagen. Så kontakt os for at annoncere. Vi kan anmode om fotografier af produktet og emballagen og i nogle tilfælde returnering af alt, inklusive forsendelsesemballagen.

Hvis en parfumeflaske eller anden glasflaske er gået i stykker, ønsker vi fotografier af bunden af ​​parfumeflasken, der viser batchkoden og et fotografi af parfumens emballage, der viser batchkoden, samt et fotografi af den ydre emballage, der viser alle skader og et foto, hvor hele følgesedlen er tydeligt synlig.

Du kan ikke få erstatning, hvis du har smidt produktet eller den ydre emballage ud og heller ikke har taget billeder

Forsinket eller mistet levering

I sjældne tilfælde kan leveringstiden fra vi har sendt en ordre være lang, op til 4 uger. Sådanne forsinkelser er fuldstændig uden for vores kontrol, og vi kan ikke holdes ansvarlige for dem. I sjældne tilfælde kan pakker endda forsvinde helt sporløst.
Vores politik er at vente 4 uger, før vi kan betragte en forsendelse som tabt. Først efter 4 uger fra den dato, vi har sendt en ordre, kan vi foretage en refusion eller sende ordren igen.

Hvis du har indtastet en forkert adresse ved bestilling, og forsendelsen ikke når dig af denne grund, er vi hverken forpligtet til at refundere dig eller sende ordren igen.

Tilfælde, hvor en forsendelse er blevet forsinket af posthuset inden for rimelige grænser (og ikke er blevet bekræftet som tabt), er ikke en gyldig grund til at klage.

Hvis indholdet i en pakke mangler helt eller delvist, har vi ret til at sende en ny pakke eller et nyt produkt ud i stedet for en refusion.

Aflysning

Du har ret til, i det omfang det er praktisk muligt uden større gener for os, at annullere en ordre, inden vi har afsendt den.

Hvis du annullerer, før vi har afsendt, vil vi gøre vores bedste for at forhindre det i at sende, men vi kan ikke give nogen garantier for, at vi kan eller vil. Vi hverken opkræver noget gebyr eller kræver nogen kompensation for en ordre, som du annullerer, før vi har afsendt.

Hvis du er uden for Sverige og ønsker at returnere en vare på grund af fortrydelse, er det dig, der skal sørge for og stå for returfragten af ​​produktet. Hvis du befinder dig i Sverige, kan vi arrangere en returfragtlabel, som du så er ansvarlig for. Hvis der er noget galt med produktet, der er årsagen til returneringen, står vi for returfragten.

 

Tilbagebetale

SwedishFace forpligter sig til at tilbagebetale det forudbetalte beløb inden for 20 hverdage fra den dag, du meddeler os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Vi refunderer ikke forsendelsesgebyrer.

I tilfælde af reklamation forpligter vi os til at refundere returfragtomkostningen inden for 20 hverdage fra den dag, vi modtog den reklamerede vare, såfremt vi kan konstatere, at der var en fejl med varen fra starten.
 

Allergi og allergiske reaktioner

Det er dit ansvar som kunde at holde styr på eventuelle allergier og følsomheder, du måtte have. Vi er ikke ansvarlige for personlige allergier som følge af indhold i produkter. Hvis du oplever allergiske symptomer på grund af et produkt, du har bestilt hos os, skal du kontakte vores kundeservicemail med billeder af reaktionen. Hvis vi kan vurdere, at reaktionen kommer fra det produkt, vi har bestilt, giver vi som standard 50% af pengene tilbage.

 

Leveringer til Grønland

Hvis du bestiller fra, eller ønsker at få din pakke leveret til Grønland, beder vi dig om ikke at bestille parfume. Dette skyldes, at vi ikke kan garantere, at de bliver godkendt til forsendelse med fly. Hvis en sådan ordre afvises, vil den blive sendt tilbage til os fra lufthavnen, og vi annullerer ordren og refunderer dig.

Parfumer på fly


Hvis du har bestilt parfume og ikke bor i nogen for følgende lande: Sverige, Danmark (ikke Grønland), Norge (ikke Svalbard) eller Finland, er der risiko for, at din ordre bliver nægtet levering. Dette skyldes, at parfumer ikke må sendes med fly. Hvis din pakke returneres til os af denne grund, annullerer vi din ordre og udsteder en fuld refusion.