Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Fri Fragt med Budbee
2-3 hverdags levering
Ægte varer & Tilfreds kundegaranti
Vejl. udsalgspris: 926,67 DKK
Vores pris: 666 DKK
Lavender Citruses Tobacco Bergamot Sage Neroli Pepper Tonka Bean Mandarin Orange Cedar
Designer duo Dolce & Gabbana lanceret deres første parfume Dolce & Gabbana Pour Femme i 1992, fulgt af sin mandlige tilsvarende Dolce & Gabbana Pour Homme i 1994. Rig blomstret karakter af feminine udgave og aromatiske - fougere for det maskuline, denne parfume par markeret årti af halvfemserne. I 2012, har designerne besluttet at "vende tilbage til rødderne" og at genoptage de to duftstoffer.
"Det ikke er så meget en reedition som er en finjustering," sagde Gabbana til wwd magasin. "Vi ændret flasker en smule... Der har været en udvikling [mærke] siden halvfemserne, Domenico og jeg var meget yngre derefter ? vi har virkelig modnet meget. "
Dolce & Gabbana Pour Homme reedition er aromatisk, tør og blomstret karakter og åbner med noter af mandarin, bergamot og neroli. Hjertet består af lavender, sage og peber og basen omfatter tobak, cedertræ og tonka aftalerne.
Reklamekampagnen er skudt af Mario Testino i Sicilien med berømte modeller Laetitia Casta og Noah Mills. Duftstoffer er tilgængelige fra juli 2012 ? som 40, 75-125 ml Eau de Toilette for mænd.