Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Clarins mærke har eksisteret i over 50 år. Dens historie begyndte allerede i år 1954 i Paris, Frankrig. Franskmanden, som den medicinske studerende, Jacques bejle-Clarins havde en skønhed Institut/spa, hvor han udviklede massageolier baseret på æteriske olier. Han var specialiseret i olier og deres evner til at stramme huden, så han besluttede at forbedre og strømline huden stramning massage. Han udviklede en olie med dette karakteristiske på rådgivning af sine kunder, og dette var begyndelsen på det forhold, at brandet Clarins dag står for, nemlig at der bør være tillid og dialog mellem udvikleren af hudpleje produkt pågældende og dets kunder. Clarins oprindelige idé var at gøre skønhed mere naturligt og ægte med beskeden "det handler om dig" til sine kunder.
Jacques bejlen Clarins havde et motto; "gør mere, gør det bedre og have det sjovt, når du gør det". Takket være denne dedikation og engagement, The Beauty Institute i Paris blev internationalt anerkendt og Clarins mærke til gengæld blev verdens førende inden for kosmetik, hudpleje, makeup, parfume og mode.
I 1962, Jacques bejle-Clarins skabt sin første Body Shaping Cream, et produkt, der reducerer cellulite og gør krop konturer og former skarpere. I år 1968, begyndte Clarins producere produkter, der indeholder 100% rene planteekstrakter (olier), der blev solgt i parfume butikker.
I 1974, begyndte Jacques bejler-Clarins søn Christian at være involveret i familieaktiviteter og blev mærket Clarins International talsmand. Han blev også en vigtig del af Clarins distribution af sine produkter på verdensplan.
I 1984 blev Clarins noteret på børsen i Paris. Dette blev betragtet som en stor succes og en god mulighed for gruppen at vokse og udvikle sig.
Jacques Clarins havde en til søn, Oliver, som også involverede sig i virksomheden. Dr. Oliver courtn-Clarins udviklede Clarins hudplejeprodukter og spa over hele verden. I 1990 er Clarins produkter kåret som den bedste avancerede hudpleje i Europa.
I 1991 introducerede Clarins sin første makeup kollektion på markedet. Denne makeup kollektion var meget godt i tråd med den vision, at Jacques Coutin-Clarins formuleret i 1950 århundrede, nemlig at skønhed bør være naturlige og ægte. Ideen bag Clarins makeup kollektionen var at understrege kvinders naturlige skønhed. Samme år (1991) produceret Clarins sin første anti-förorerings produktlinje.
Året 1992 var et vigtigt år i Clarins historie, som det var i år, at gruppen erhvervede Thierry Mugler couture og Thierry natklub parfumer udviklet sig. Gennem denne erhvervelse blev faktisk født Clarinskoncernen. Thierry Mugler introducerede parfume Angel på markedet, som var deres første parfume for kvinder.
I 1995 voksede Clarinskoncernen endnu mere gennem opkøbet af Azzaro Parfums. De parfumer Azzaro pour Homme og Chrome er vigtige hjørnesten i Azzaro Parfums mærke, som også viser Clarins fordele fra.
I 2002 udviklede Clarins sit produktsortiment med hudplejeprodukter til mænd, ClarinsMen.
I år 2008, Christian og Oliver bejlen-Clarins lavet et tilbud til gruppen, som førte til Clarinskoncernen blive aflistet fra Paris fondsbørs. Brødrene Oliver og Christian courtn-Clarins besluttede at gå imod tendenserne på markedet og satte en langsigtet vision for Clarins. Ifølge dem var det vigtigt at bekræfte gruppens uafhængighed og bæredygtighed, der er blevet godt modtaget af Clarins forbrugere.
Clarins fortsætter med at leve op til sin oprindelige vision, og gruppen har sine egne laboratorier og forsknings-og udviklingscentre. Clarins produkter er udviklet i disse laboratorier. Alle Clarins produkter er produceret i Frankrig og eksporteret til 90% oversøisk i hele verden.
I løbet af året 2010, blev Oliver og Christian bejle-Clarins døtre CLarinskoncernens i bestyrelsen for Clarins at fortsætte med at stå for uafhængighed og bæredygtighed. Ved kontrol af Clarinskoncernen "er nedarvet" Clarins kan således Eftersäkra kontinuiteten i sit brand og produkter.
Ved udgangen af året 2014, Clarins Double serum blev en af verdens top ti bedst sælgende hudplejeprodukter. Siden da har Clarins salg af Clarins kosmetikprodukter accelereret betydeligt. I Rusland, er det Clarins mærke betragtes top ti bedste makeup mærker. Clarinskoncernen omfatter også parfumer, herunder mærket Thierry Mugler. Thierry natklub parfume Angel og Alien anses for at være inkluderet i top ti parfumer, der sælger bedst i Frankrig, Storbritannien, Tyskland og USA. Den parfume Azzaro pour Homme, også en del af Clarinskoncernen, er en af de mest populære og bedst sælgende parfume i Brasilien.
I slutningen af året 2015, var Clarins mærke rangeret højest for avancerede ansiktsvårdsproukter i Europa og Mellemøsten. Samme år, den Clarins mærke blev betragtet som den mest succesfulde i verden for Kropspleje produkter. Clarins besidder solid anti-aging ekspertise, som er blevet bekræftet flere gange så godt i Vesteuropa, USA og Kina. Den Clarins mærke vokser også i Australien og Asien, hvor det fortsætter med at vinde markedsandele.
Den Clarins Beauty Department omfatter Clarins og min blander mærker og Clarins spa-aktiviteter. Clarins parfymavdelning omfatter alle Clarins parfume mærker (Thierry Mugler og Azzaro Parfums). Ud over at Clarins skønhed og Parfymavdelningar, Clarinskoncernen også engagerer sig i at distribuere andre, tredjeparts brands.
Som beskrevet ovenfor er Clarins produkter baseret på 100% rene planteekstrakter (olier). Dette er meget vigtigt for Clarins fordi de er en virksomhed, der er meget bevidst om økologi og bæredygtighed.
Clarins produktudvikling omfatter 5 trin; Observation, udvinding, formulering, testning og produktion. Det første skridt (observation) er baseret på Biomimik, det vil sige, at være inspireret af naturen og efterligne det. Takket være Biomimik, har Clarins været i stand til at producere innovative produkter, der er baseret på planter.
Den anden fase (ekstraktion) betyder, at Clarins kun udtrækker planteekstrakt fra planter med den bedste kvalitet for at opnå optimale resultater i deres produktudvikling. Det næste skridt (formulering) betyder, at når Clarins ekstraheres planteekstrakter osv. med god kvalitet, bør en formel fremstilles, der virkelig bringer det bedste frem i den aktive ingrediens (Plant ekstrakt). Det er også vigtigt, at formlen skal give huden maksimal komfort.
Det fjerde trin (testning) betyder, at Clarins tester alle sine produkter grundigt, inden de distribueres på markedet. For Clarins er sikkerhed og effektivitet yderst vigtige spørgsmål. Når Formulorna og produkterne har gennemgået testning, er det sidste trin at producere produkterne. Som beskrevet ovenfor fremstilles alle Clarins produkter i Frankrig. Clarins produktionsproces er karakteriseret ved at være ultra-stringent og det garanterer en perfekt kvalitet.