Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Tillykke, du får gratis fragt!
Varerne gemmes i indkøbskurven i 3 dage. Du kan lægge dem her og vende tilbage senere. (BEMÆRK: De er ikke reserveret)
Din kurv er tom!
Fri Fragt med Budbee
2-3 hverdags levering
Ægte varer & Tilfreds kundegaranti
Vodka Passionfruit Gin Mint Spicy Notes Lime Pepper Amber Leather Ginger Woody Notes
Efter den kvindelige version fra 2010 præsenterer Carolina Herrera den 212 VIP maskuline udgave. 212 VIP mænd drives af de samme slagord: "Er du på listen over?" og "Dette er en privat part." Duften afspejler den stil og holdning af New York part elite, beskrevet som en part dyr og natteliv duft, der indeholder noter af gin og vodka. En mand af denne duft er en sjov, karismatiske og stilfulde, vække begær og misundelse i andre.
Den orientalske woody sammensætning er lavet af Emilie Coppermann som en eksplosiv cocktail af vodka, passion frugter, frosne mynte, ingefær, sort peber, lime kaviar, læder, krydderier, amber og king træ.
Ansigt af kampagnen er Jon Kortajarena. Duften er tilgængelig som 50 og 100 ml EDT med 75 ml deodorant og 100 ml efter barbering lotion.
212 VIP mænd blev lanceret i 2011. 212 VIP mænd blev oprettet af Emilie (Bevierre) Coppermann og Lucas Sieuzac.